الأحد، 19 ديسمبر 2010

أوبرا مينى 5 | رابط مباشر جديد لكل الي اشتكى من التحميل

 
الموضوع الاصلي
 وكان في ناس اشتكت من التحميل
فا تم الرفع على سيرفرات افهم كمبيوتر برابط مباشر
هدية لكل اعضاء بلوشي ولاننا دائما نود راحتكم. 
سبحان الله وبحمده , سبحان الله العظيم
يكفينا دعوة في ظهر الغيب لكل فريق عمل بلوشي
------------------------------------------------------------------------

هناك 5 تعليقات:

  1. الف شكر على البرنامج
    وشكرا على سرعه التجاوب

    ردحذف
  2. ياريت تشوف حاجة للجيل التانى وخاصه 6600
    لان اوبرا 5 مش شغاله على 6600

    ردحذف
  3. يا جماعة انا عندى مشكلة انا اشتريت يو اس بى اتصالات وبعدين مافعلتها نزلت الرصيد المجانى ال8 جنية بتوع كل شهر المشكله انهم بعد مابيخلصو معدش بيتصل وبيدينى الر سالة دى connection to the remote computer could not be established so the port used for connection was closed

    ردحذف
  4. انا نفسى فى اوبرا تحميل وتصفح للجيل الثانى لو سمحت انا موبايلى 6630

    ردحذف
  5. شكرا جدا علي البرنامج بس ياريت رابط media fire ‎‏ عشان ال4shared‏ مش بيشتغل عندي ارجوكم بسرعه وشكرا

    ردحذف