الاثنين، 20 ديسمبر 2010

ثغرة احدث واحدث لاتصالات ... اوبيرا مجانى جديد ..!






تحيه طيبه وبعد

كلنا عرفنا ان موضوع اوبيرا اتقفل وطبعا
ادمن اتصالات قرب يبيض ف المدونة بس مقالات نيرد اتصالات محتاجه مهندس بيفهم ...
انا عملت شرح جديد وضبط جديد للاوبيرا ومجانى ع اتصالات فى ملف واحد
بس الملف بباسورد وال عاوز الباسورد أهو
yyy333

‏"نيرد ... ياريت تكلمني يانيرد انا قرصان ....‎ ‎‏ ضفني ع فيس بسرعه بليز"
وهبعتله الباسورد ف رساله
لحد ما اعرف ادمن الشركة ونعمله بان
انا مضطر انى اعمل كدا عشان نقلل من سرقة المنتديات للمواضيع وكمان عشان الشرح ميبقاش علنى ويسهل على اتصالات قفله عشان نقدر نحافظ على الثغرة
لانها انضف ثغرة

download

هااااااام جداااااااااا :
انا مش بابيع الباسورد انا ببعته للكل مجانا
واتمنى صديقى بلوشى يرد عليا عشااان واحشنى جدااا
احلى سلام لبلوشى واسلام وافهم كمبيوتر ونيرد ومصعب
تحياتى

قرصان

هناك 60 تعليقًا:

  1. مفيش عندي فيس بس ده ايميلي
    piratewar@yahoo.com

    ردحذف
  2. ياباشا الايميل مش موجود ع الفيس ارجو التأكد من كتابه الايميل صح

    ردحذف
  3. mailk mesh mawgod 3l facebook

    ردحذف
  4. والله هو ده الحل الوحيد
    solo_ber2010@yahoo.com

    ردحذف
  5. مفيش لفوادفون حاجة

    ردحذف
  6. ياريت يا قرصان باشا تبعتلى الياسورد ع الايميلmedo_samo25@yahoo.com

    ردحذف
  7. يسرني أكون أول من يكتب الردود _ أنا عبدالله _ الفيس
    Hyperaboosh@hotmail.com
    جزاكم الله كل خير على المجهود الجبار ده

    ردحذف
  8. أنا بحثت عن الإميل ده ملقتوش
    علي العموم أنا ايميلي أهه لو ممكن تبعتلي عليه أو تضيفني ونبقي أصحاب
    lonely_angel_2025@yahoo.com
    أخوك معاذ

    ردحذف
  9. الف شكر ليك يا احسن قرصان في الدنيا لكن هنضيفك ازاي

    ردحذف
  10. شكرااااا...........بس ايميلك مش موجود على الفيس انا ايميلي : mahmoud_hany24@yahoo.com
    لو ممكن تبعتلي عليه بعد اذنك

    ردحذف
  11. انا ضيفتك ياباشا على الايميل بس مالاقتش ايميلك على الفيس ارجوك لو تقبل الاضافه او ترسلى الباسوورد على ايميلى
    mazikamaker@yahoo.com
    وهكون سعيد بمعرفة حضرتك

    ردحذف
  12. اخي الكريم انا بحاول اضيفك علي الفيس ولكن اميلك غير موجود انا اميلي هو semsem201075@yahoo.com لو تكرمت وضفتني او تبعتلي الباسورد علي الاميل ده يبقي بارك الله فيك اخوك اسلام

    ردحذف
  13. انا ببحث علي ايميلك عالفيس بووك ومش لاقيه ده ايميلي عالفيس وعالياهو ممكن تضيفني ayesh.hayaty@yahoo.com

    ردحذف
  14. أنا دورت عليك علي الفيس لكن مش لاقيك خالص
    ahmed.elsayed76@yahoo.com
    ده ايميلي ياريت تبعتهالي عليه وشكرا

    ردحذف
  15. بارك الله فيك علي هذا المجهود الخرافي وجزاك الله خيرا ويا ريت اخي تشوف موضوع الميج برده لانه حصل فيه نفس المشكله وشكرا

    ردحذف
  16. من فضلك الايميل بتاعك مش موجود على الفيس

    ردحذف
  17. smart_omran@yahoo.com

    يا ريت حضرتك تبعت الباسوورد

    ردحذف
  18. يامان انا اميلى elbrnstefa@yahoo.com وانا مش لاقيك على الفيس بوك خالص ياريت تبعتلى صداقة انا منتظرك بفارغ الصبر

    ردحذف
  19. الاميل اتغير يا جماعه مش اللى كنا بنضيفه من شويه بس مش بيقبل

    ردحذف
  20. انا ببحث علي ايميلك عالفيس بووك ومش لاقيه ده ايميلي hassan_attia82@yahoo.com

    ردحذف
  21. انا عاوز الباس ورد وده ايميلي

    mamdouh_hfz@yahoo.com

    ردحذف
  22. انا اميل علي اليباهوabdallah_‎2‎ 01227‎@yahoo.com‏ ياريت تبعتلي الباسورد شكرا

    ردحذف
  23. os_kh80@yahoo.com
    يا ريت حضرتك تبعت الباسوورد

    ردحذف
  24. الاميل اتغير يا جماعه من شويه وده اميل تانى بس حد يرد علينا

    ردحذف
  25. الف الف شكر يا قرصان باشا
    منتظر قبول اضافتك على الفيس ان شاء الله

    ردحذف
  26. rab_man_89@yahoo.com

    اجو ارسال الباسوورد

    ردحذف
  27. ممنكن حضرتك
    تبعتلى الباسورد على ايميلى
    rafik.milad@hotmail.com

    ردحذف
  28. دا اميلي ياريت تبعتلي الباس عليه علشان انت مش موجود علي الفيس

    ردحذف
  29. يابرنس أنا مش عارف أحمل البرنامج أنا مش عندي كومبيوتر ياريت تخليه رابط مباشر من غير وقت إنتظار

    ردحذف
  30. draak_fom@yahoo.com
    ارجو منك يا غالي ابعتلي الباسورد

    ردحذف
  31. ياريت تبعتلى الباسورد ع الايميل بتاعى ع الفيس أنا بعتلك اضافة ومشكور يا قرصان على مجهودك medo_samo25@yahoo.com

    ردحذف
  32. ارجو ارسال الطلب على هذا الايميللان الفيس يرفض الاضافةلظروف الوقف

    rab_man_89@yahoo.com

    ردحذف
  33. مشكور يا قرصان باشا على مجهودك
    أنا دورة عليك على الفيس ومالقيتكش
    معلش لو ينفع تضيفني ونبقى أصحاب
    ده ميلي 0141264817@yahoo.com

    ردحذف
  34. انا مش لاقى اميلك على الفيس ممكن تضفنى
    most_mos@yahoo.com

    ردحذف
  35. متشكرين يا أستاذ قرصان على الشغل ده
    بس أنا دورة عليك على الفيس مالقيتكش
    يا ريت تضيفني على أي ميل من دول
    0141264817@yahoo.com
    m.i.d.o-a.t.e.f_92@att.net
    _.-m.i.d.o-._.-a.t.e.f-._@hacker.ps

    ردحذف
  36. ارجو ارسال الباس ورد دا ايميلي solimanelgen2010

    ردحذف
  37. Enta m0wg0d bs ana msh 3arf adefak . 7dretak btfta7 el mail 3al yahoo messenger ? . Ana my mail 3al face w el yahoo " immortal_love148@yahoo.com " . Thanks 3al magh0d el gamd da

    ردحذف
  38. ارجو ارسال الباس ورد دا ايميلي new_eng_2010@yahoo.com

    ردحذف
  39. i will tell you one thing brother .
    doing this , you only keep giving them all the tricks you know , and they will slay them one by one , we all will lose eventually .
    lay low for a while bro.
    no need for the rush .
    leave some times for things to settle . Be wise .

    ردحذف
  40. يا منص مصعب معاك
    يا ريت الباس
    mosaabsat@yahoo.com

    ردحذف
  41. يا ريت يا جماعه لو سمحتم اى حد يشوف لى حل لان موبايلى لا يدعم كتابه البروكسى فى نقطه الاتصال
    حد يرد على
    ده ايميلى :
    lionahmed20062010@yahoo.com

    ردحذف
  42. انا اميلى eng_mody1986@yahoo.com
    ياريت تبعتلي الباس ورد وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  43. يا ريت تبعتلي الباسورد
    muhammad_eg@yahoo.com

    ردحذف
  44. دا ايميلي يا برنس يا ريت تبعتلي الباسورد انا مستنيه رسالتك
    sakura_sasuke2022@yahoo.com

    ردحذف
  45. يا برنس انا ايميلي
    sakura_sasuke2022@yahoo.com
    ياريت تبعتلي الباسورد

    ردحذف
  46. شكرا على المجهود ممكن تبعتلى الباسورد ده ايميلى
    dr_elazab@yahoo.com

    ردحذف
  47. الله عليك تسلم ايدك يا كبير انت راجل مش ماااااااااان

    ردحذف
  48. Mas_mas828@yahoo.Com
    مستني الباس شكرا

    ردحذف
  49. بعد إذنك يابرنس ممكن تخلي الملف برابط مباشر_أنا مش عارف أحمله

    ردحذف
  50. The pogram works properly I'm writing from it .... THANKS, ALOT PIRATE

    ردحذف
  51. شكرااااااا ده ايميلي

    mora_mar2002@yahoo.com

    ممكن الباسورد بليز من اي حد

    ردحذف
  52. انا ايميلي jad
    -fawzy@yahoo.com
    هاكون شاكر جدا

    ردحذف
  53. مشكور جدااااااااا وده ايميلى لو امكن اضافتى lovestory2010_2020@yahoo.com

    ردحذف
  54. استاذ قرصان ... شكرا على الموضوع وبجد مواضيعك مميزه جدا جدا


    بالنسبه لموضوع الفيس ... دورت عليك بالاميل ده ومش بس مش موجود

    هب ممكن حضرتك تضفنى
    اميل الفيس
    love4medo@gmail.com
    اميل الياهو
    mgm_lover@yahoo.com

    شكرا جزيلاا على مجهوداتك الكبيره

    ردحذف
  55. الله عليك يا كبير انا مش لاقيك علي الفيس خالص بس علي العموم ياريت تبعتلي الباص علي الاميل mero.doly@yahoo.com

    ردحذف
  56. ممكن الباص أستاذي الكريم hima‎_‎maths‎@‎hotmail.com

    ردحذف
  57. Hema882000‏‎@yahoo.Com
    منتظر الباسورد بفارغ الصبر

    ردحذف