الجمعة، 10 ديسمبر 2010


*مفاجأة :-
قريبآ جدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ..
نت فودافون و إتصالات ع الكمبيوتر بالسرعة الكاملة و من أى خط عادى أو داتا..
و شغل أى برنامج نفسك فيه ؛ م الأخر كأنك داخل بفلوس بالظبط..
و بإشتراك زهيد جدآ مش هيتجاوز الـ 25 جنيه فى الشهر و جايز أقل..
و بضمان بلوشى..
*متطلبات الموضوع الجديد :-
1-يو اس بى مودم 3.6 أو 7.2 أى نوع..
2- خط إتصالات داتا خالى من الرصيد شغال ع نظام الباقة اليومية مش أى نطام تانى و تقدر تحوله عن طريق إرسال رسالة فارغة إلى 5033..
3- أو خط فودافون داتا خالى من الرصيد برضو شغال على نطام الدفع مقابل الإستخدام و تقدر تحوله عن طريق الإتصال بخدمة العملاء (لأن دا النظام... الوحيد اللى تقدر تعمل إتصال ع الشبكة من غير ما يكون معاك رصيد ..)
و الباقى سيبوه عليا أنا بقى...

*ملحوظة:-
تقدروا تستخدموا خط إتصالات عادى بس السرعة مش هتعدى 100 فى أحسن الأحوال..
تقدروا تستخدموا الموبايل ك يو اس بى مودم بس برضو عمر سرعته ما هتبقى زى المودم نفسه..
بالنسبة للناس اللى الشبكة عندهم EDGE منصحهمش يحاولوا حتى لأن السرعة مش هتعدى... 20 فى التحميل
و عشان محدش يقول بس إنى ناوى أتربح من وراكم ؛ بس الفلوس دى هتبقى تمن سيرفر الـ VPN اللى هأجره..
و الموضوع لسه قيد الدراسة لو مش عاجبكم ؛ نلغيه..

Mr. Bl0oShi 

هناك 39 تعليقًا:

  1. انا معاك على طول الخط واوعى تلغى الفكره لانى والله كنت لسه هبعتلك رساله اكلمك فى الموضوع ده.

    بجد والله انت انسان جميل جدا وتقبل منى احترامى.

    Ahmed Fathy

    ردحذف
  2. ياباشا كلنا تحت أمرك بس عاوز أعرف السرعة هتكون قد إيه بالإشتراك دة وهيفتح كل البرامج كإستخدام عادي
    لو كدة كلنا معاك وأكيد هيكون أقل من 25 جنيه عشان أحنا أصلا عالم غلابة

    ردحذف
  3. المشكلة ان اتصالات تقفله هو كمان

    ردحذف
  4. نحن معك سدد الله خطاك رحمة بنا من استغلال الشركات وشكرا مستر بلوشى

    ردحذف
  5. توكل على الله يا معلم....

    ردحذف
  6. احنا معاك يا برنس اتوكل انت على الله بس وقولنا اللى تطلبه ومستنين الجديد بتاعك

    ردحذف
  7. هو مفيش طريقة تانية ببلاش يعنى غير الفرى دوم البيض دة وقول لينا فى امل فى اختراق الشركة بالترا سيرف ولا كدا خلاص..

    ردحذف
  8. انا محتاجه الطريقة دي عشان معنديش وصلة خالص غير متاح عندي ربنا يكرمك اعتبرني معاك في الشتراك دا وميرسي فعلا على تعبك دا منتظره بس مثثاخرش علينا

    ردحذف
  9. ياريت تستعجلنا الموضوع ده وأحنا فى الانتظار

    ردحذف
  10. انا معاك فى الموضوع دة وشكرا

    ردحذف
  11. انا معاك فى الفكره الجامده دى يابطل ويارب تنجح وان شاء الله هكون اول المشتركين

    ردحذف
  12. انا معاكوا يا جماعة بس يا يت يبقي الموضوع فيه شرح كامل
    وشكرااا

    ردحذف
  13. طيب ياما هوه الvpn‏ ذي your freedom ‎كده أكيد فيه حساب مجاني بسرعه أصغر للبلاليش دول

    ردحذف
  14. انا معاك ويا جماعة ٢٥ جنية تعتبر ببلاش لان اتصالات تعطيك سرعة٦٤ ب١٩ جنية

    ردحذف
  15. الرد رقم 25 معجب بيه قوى

    ردحذف
  16. انا معاك يا بلوشي باشا بس فعلا يا ريت الفلوس تبقي بكروت شحن

    ردحذف
  17. هايل يا باشا كمل واحنا فى الانتظار

    ردحذف
  18. هو ده الشغل تسلم دماغك معاك ياباشا

    ردحذف
  19. موافق يا باشا وياريت تعمل الحوار ده في اقرب وقت مستنيين علي نااااااااااار يا غالي ايه يعني 25 جنيه بس يكون غير محدود في الدونلود سواء وصلات مباشره او تورنت

    ردحذف
  20. يا جماعه ده هيدينا زى الدى س ل ما بيدينا فى التحميل والدخول على المواقع ولا لا هو تصفح وخلاص علشان انا جربت برنامج الترا ومش بيدخل كل المواقع ولا بيفتح سيرفرات

    ردحذف
  21. معاك يامعلم ..............
    .ههههههههههههههههه
    ممكن اجيب الكليه بتاعتي كلها........ياريت في اقرب وقت

    ردحذف
  22. 25جنية اه تمام هو مش انت بردة اللي ف الشريف

    ردحذف
  23. والله يابني انا الموضوع فكرت فيه من زمان من وقت ماكان النت ببلاش لسه فكره اكتر من رائعه وعادي انك تعمل حاجه تهدف للربح ده مش عيب وبعدين في حاجه اسمها حريه الاختيار يعني اللي عاوز يشترك يتفضل واللي مش عاوز مفيش مشاكل لان حوار ابو بلاش ده حوار فاشل ياما سرعه ضعيفه جدا ياما يفصل اكتر مايشتغل ده اذا اشتغل اصلا توكل علي الله وحاول تقسم سرعات باشتراكات مختلفه علشان تناسب كل الاحتياجات

    ردحذف
  24. معاك لاخر الخط بس يا ريت بسرعه عشان انا مستعجل

    ردحذف
  25. معاك ياملك
    انطـــلق

    ردحذف
  26. ma3ak ya pop bas el sor3a teb2a 3alya wel eshterak yeb2a olayel 3ashan som3et el modawana ma tethazzesh :D

    ردحذف
  27. مش فاهم حاجة يعني إيه pvn

    ردحذف
  28. طب انا عاوز اشترك
    وعاوز اشترى يوم اس بى مودم
    ياترى ايه احلى واحسن وارخص يوم اس بى مودم
    وتبع شركه ايه

    ردحذف
  29. الله عليك يا كبير طبعا معاك

    ردحذف
  30. ابدا واحنا معاك في مشكله من الفلوس

    ردحذف
  31. ألله ينور يا جماعه بللللللللللوشي وعيش

    ردحذف
  32. كام الرقم الي حول عليه الرصيد

    ردحذف
  33. لازم توقف طبعا الواحد يدخل وصلت نت احسن طب ما دي با 25 انا موصل با 20 جنيه في الشهر ووصله زي الفل فا كدا لازم توقفو الحوار دا روحو وصلو نت احسن

    ردحذف
  34. لا ياباشا ونلغية لية دا كلام زي الفل

    ردحذف
  35. على فكرة مش كده زى مانتى فاهمه يادينا الاكونت عامل زى الياهو مينفعش اتنين يشتغلوا بيه فى وقت واحد اما لو عايزة تشتغلى بيه على الاب توب فعادى افصيله المهم يكون واحد بس هو اللى شغال بيه فى الوقت نفسه فقط

    ردحذف
  36. معالك يا جميل خصوصا بعد ما اتصالات اقفلت الطريقة المجانى !

    ردحذف